محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
نوشته شده توسط : sevda

محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹ ، نیمه دوم مهر ماه و از طریق سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام میشه تا داوطلبا برای انجام مصاحبه فرهنگیان 99 ، در تاریخ مشخص شده از طرف آموزش و پرورش استان خودشون ، به مکان برگزاری مصاحبه مراجعه کنن .



دبیری ، یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار بین مشاغل محسوب میشه . یکی از راه های رسیدن به این شغل شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان هستش . داوطلبایی مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستن که در کنار داشتن همه شرایط ثبت نام ، حد نصاب لازم برای دعوت به مصاحبه این دانشگاه رو هم کسب کرده ، در زمان مشخص شده تو محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حاضر بودن و در این مرحله از پذیرش رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه جوری از مکان برگزاری مصاحبشون مطلع بشن ، از طرفی شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به منظور انصراف از تحصیل در این دانشگاه هستش به خاطر اهمیت این موضوع در پذیرش نهایی داوطلبا تو این مقاله راجع به محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 99 در هر استان توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

 

محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیره . بنابراین داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل در این دانشگاه هستن لازمه تا حتما رشته های ارائه شده در بوم خودشون رو انتخاب کنن . با توجه به این مسئله زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 99 مثل سال های گذشته از طریق آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا اعلام میشه .

سازمان سنجش همزمان با اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص 99 ، طی انتشار اطلاعیه ای از نحوه و زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹ خبر داد . در متن اطلاعیه گفته شده داوطلبا برای اطلاع از زمان و محل دقیق برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 99 ، باید وارد سایت آموزش و پرورش استان خودشون بشن .

 

برای مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خودتون کلیک کنید

 

برای مطالعه ، اطلاعیه اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص کنکور 99 ، کلیک کنید

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

آمادگی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹

همونطور که می دونین ، آخرین شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ، قبولی در مصاحبه هستش . در واقع اون دسته از داوطلبایی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نمره و امتیاز خوبی کسب کردن برای ادامه تحصیل وارد این دانشگاه میشن .

پس اگه حد نصاب دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 99 رو آوردین ، باید تلاش کنین تا مصاحبه خوبی داشته باشین چون همه چیز بستگی به نمره مصاحبتون داره . خیلی از داوطلبا سر جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان وقتی رتبه و تراز بقیه افرادی که دعوت به مصاحبه شدن رو میبینن نا امید شده و پیش خودشون میگن شانس قبولیشون خیلی پایینه .

در صورتی که این دانشگاه تا چند برابر ظرفیت هر رشته محل داوطلبا رو برای مصاحبه دعوت می کنه تا از بین این افراد ، متقاضیایی که بالاترین امتیاز رو تو مصاحبه کسب کردن به عنوان قبولی نهایی اعلام کنه . پس خیالتون راحت باشه !

داشتن استرس در طول مصاحبه امری کاملا طبیعیه اما باید تلاش کنین که این استرس رو کنترل کرده تا در روند مصاحبه تون با مشکل مواجه نشین . توانایی های خودتون رو باور داشته باشین و به همین راحتی میدون رو برای رقیباتون خالی نکنین .

  • مهم ترین نکات برای آمادگی در محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 99

 با اعتماد به نفس وارد جلسه مصاحبه شده و تحت هر شرایطی تا آخر جلسه مصاحبه اعتماد به نفس تون رو حفظ کنین .

 سعی کنین در هر مرحله از مصاحبه آروم و با متانت صحبت کنین .

 روی هر سوالی که ازتون پرسیده میشه اول فکر کنین و بعد جواب بدین .

 به هیچ وجه در جواب دادن به سوالا عجله نکنین . جواب هر سوال رو که نمیدونین با صراحت بگین حضور ذهن ندارین .

 برای جواب دادن به سوالات کوتاه ترین جواب رو انتخاب کنین چون توضیح دادن بیش از حد ، ممکنه شما رو از اصل موضوع دور کرده و تیم مصاحبه کننده به خوبی این رو متوجه بشن .

 برای این که تیم مصاحبه کننده تصویر خوبی ازتون داشته باشن ، سعی کنین حتما روی مهارت هاتون بیشتر مانور بدین .

 در این مدت زمان باقی مونده تا زمان برگزاری مصاحبه سعی کنین روی توانایی تدریس کردن خودتون کار کنین .

 طبق اصول روانشناسی ، در طول فرایند مصاحبه به همه افراد مصاحبه کننده توجه داشته و از ارتباط چشمی باهاشون غافل نشین .

 به خاطر اینکه بتونین از پس سوالای گزینش نهایی به خوبی بربیاین حتما روی اصول اولیه اسلام ، مسائل سیاسی مهم ایران و جهان و تاریخ ایران مسلط باشین .

در ادامه بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص مصاحبه دانشگاه فرهنگیان جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و از تجربه اونا برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کنین . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به دانشگاه فرهنگیان مطلع بشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چه محلی برگزار میشه ؟

✔️ محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هر سال از طریق سایت سنجش به اطلاع داوطلبا میرسه که به محض مشخص شدن محل برگزاری مصاحبه تو این مقاله اطلاع رسانی میشه .

2- ✔️ محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق چه سایتی به داوطلبا اطلاع رسانی میشه ؟

✔️ محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هر سال از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی میشه که آدرس اون تو متن مقاله گذاشته شده . 

3- ✔️ در محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه مراحلی از این گزینش انجام می گیره ؟

✔️ در محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، معاینات پزشکی ، مصاحبه اختصاصی و مصاحبه عمومی یا گزینش نهایی انجام میشه که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

منبع : محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: